ge mig lite mer

Igår var jag på kvidinge badet med jass! Där var en hel
del folk som man kände och jag stekte med cocosolja
på kroppen. Det stekte hela kvällen på min rygg efter det
men det gav resultat också, hihi. så nu är min rygg brunare
än min framsida? inte bra, jag måste bättra på brännan
imorgon. så hoppas det blir bra väder då! annars.....

Efter kvidinge badet mötte mikaela mig på stationen i klippan
och vi åkte tillsammans till perstorp. Vi gick hem till mig och
tog det lugnt en stund sen börja vi med maten. blev jakitana?
om det nu stavas så, det blev ruskigt gott och vi blev mätta!
Sen blev det en lång kvällspromenad. Vi hade inget för oss
så vi gick upp till älsklings amanda och hämtade henne.
Hon hängde med ut en sväng och det blev mycket prat som
vanligt! Sen kom vi hem och kände att vi hade blivit myggbitna.
JÄVLA MYGGOR.. så nu kliar det så in i helvete! men men.
vi gick och la oss ganska sent och jag somnade direkt utan
att säga godnatt till mikaela, bu sorry snäckan :(

Idag vakna vi tidigt och vi gick upp. mikaela mådde inte bra så
hoppas hon mår bättre nu! Josse skjusade henne till klippan
och jag fick åka motorcross bilen till hässleholm med sickan!
gick in på h&m och hittade ännu en ny bikni. skit söt är den så
den ska man steka med imorgon! sen gick jag till glitter och
pratade med chefen om mitt schema och sånt, dem trodde jag
var 18 år men jag är ju bara 17 år så nu blev det inte så mycket
som som tänkt.. eftersom man måste vara 18 år för att öppna
och stänga butiken. Men! chefen skulle försöka fixa små tider
till mig så jag samlar på mig lite pengar i sommar iallafall..
Nu kom pierre och vi ska grilla med josse och sickan. PUSS!



så ser min bikini ut fast mer gul än blå. så där det är blå är min
gul! så den är skit söt tycker jag. så nu måste jag bort med dem
feta vita strecken från min förra bikini för nu är det skit fult, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0