jag är rödis

Har kommit hem nu från kvidinge badet och från santan där jag och
amanda delade på en kebabtallrik. Vi hade det kul i kvidinge badet
där vår lilla vän ribban också var! robin kom också typ när vi skulle 
gå men han ju hälsa och prata lite med honom också! :)
inget bad bara stek och nu har jag lyckats bränna mig tror jag?
fast jag använde solkräm 20! eller det är nog solexem..
för jag har inte ont, jag är bara jävligt varm och det kilar som fan.
men men det får jag väl leva med, lägg en påse med is på mig
sen så blir det säkert skit bra ska ni se! kallt men bra (Y)

när vi kom hem gick vi till santan och delade på en kebabtallrik.
nog pratat om det. AMANDA - Du är värd den bästa och inte en
skit som inte kan hålla vad han säger. och en som dampar på
mig för jag säger sanningen till dig är ännu mer skit. japp japp!

Nu halv nio ska jag ut och gå en sväng med frida, längesen jag
träffade den sötnosen. sen efter det blir det att ta det lugnt här
hemma för ja, det behövs. jag behöver rensa huvudet på om
jag gör fel eller rätt. om jag är dum eller snäll. om jag är jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0