jävla blåst

idag när jag kom hem från skolan så tänkte jag
"- fan va gött, nu ska jag ta på mig min nya bikini och gå
ut och steka på tarassen!"  och när jag kommit ut och startat
musik och har vatten brevid mig och precis lagit med skönt så
börjar det blåsa så in i helvete. men jag låg kvar ett extra tag
ändå för jag tänkte att det slutade nog att blåsa snart igen men
det gjorde det ju dock inte. så jag blev sur och gick in igen!
ingen färg idag heller, ska jag vara vitast i sommar eller?
                                      nog meningen till det..

Just nu sitter jag med lilla pjärran, vi ska strax gå och kolla på tv! :)
sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag! tagit det lugnt och
bara varit hemma.  Imorgon är det onsdag och då har jag hört
att det skulle regna? det vill jag inte för jag vill sola och bli brun.
regn är bajs och sol är najs. hihi! så får be till gud ikväll om att
det ska bli fint väder imorgon (y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0