jävla tidig morgon

klockan är 07.10 och jag kom nyss hem. Sov hos pierre inatt och
han skulle till jobbet nu klockan sju, det var meningen att jag skulle
sova vidare hemma hos honom och gå hem när jag vaknade senare.
men pierre stod och skrek en massa och alla i hans familj var vakna
vilket ledde till att jag inte kunde sova vidare. Så jag åkte hem med
andre&pierre när dom körde till sitt jobb. Nu sitter jag här och pratar
med mamma och syster, ska snart sätta mig och äta frukost tror jag!

Lite senare idag blir det att ta tåget till klippan sedan bussen till väla
med maria och mikaela. Ska ta med mina byxor och se om man kan
lämna tillbaka dom för trådarna är ju helt blåa och det ser förjävligt
ut tycker jag. Eller ja, jag stör mig på det som fan så då är det inte kul
att använda ett par byxor som är hyffsat nya. Sen får jag se om jag hittar
något nytt! eftersom jag får pengar idag, för det är väl röd dag imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0