klippan centrum

Jag kom hem för ett tag sen från marknaden i klippan.
Just nu har jag smärta i mina fötter och ben för vi gick så
mycket alltså! och jag som inte är så lång kan klaga ännu
mer för jag tar mindre steg än alla andra, thi. men annars
hade jag mycket trevligt! Gick där inne med amanda, maria
och Mickis. Jag köpte inget mer än en langos som jag och
mickis delade på för vi hade verkligen inte orkat en hel själv.
så det var jätte gott! jag gick även runt och letade efter en
snygg keps men nej hittade ingen som fall mig i smaken!

måste bara berätta vad som hände när jag skulle ta tåget
till klippan. Jo, jag kom till stationen och satt där och vänta
på att amanda skulle komma så vi kunde åka dit men hon
kom inte och då tänkte jag att hon inte hann så jag sket i
det tåget och gick hem till henne för att se vad hon gjorde
men där var ingen hemma? precis då ringer det i min telefon
och det är amanda! hon är redan i klippan för hennes mamma
släppte av henne där när dom hade varit i helsingborg.
så där stod jag som ett jävla fån! men jag tog nästa tåg in till
klippan och då mötte pinglorna mig på stationen, så snälla så.

ikväll var det ju tänkt att jag skulle umgås med pierre men han
har inte slutat att jobba ännu så vet inte om det blir av eller inte.
för känns inte så lönt om han kommer hem jätte sent för han ska
ju även jobba imorgon så, ja. fårse när han hör av sig och vad
klockan är då.. jävla jobb, förstår min kväll :(


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket!=)

2009-06-16 @ 21:10:30
URL: http://maria0223.blogspot.com
Postat av: Joanna

Var har du köpt den skjortan/klänningen?

2009-06-20 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0