måndag!

Fiskarna 19. februari - 19. mars
Du skall inte alltid värdera något på den insats,
som det kräver av dig, utan på den vinst, du kan hämta av den.

ja, man får väl hoppas på denna dagen blir bättre än igårkväll!
men det blir den säkert. men börjar bra gör den dock inte..
börjar 8.20 med ett prov som jag inte kan :( så hoppas sven
förstår mig när jag säger att jag har glömt böckerna! hur pantad
kan man bli? hoppas jag har en chans till, på onsdag. annars
suger det ännu mer! eller så får jag försöka och se hur det går.

Efter skolan ska jag hem och då ska jag ta det lugnt och sola om
nu sommar värmen kan komma hit!! sen kommer sandra hit och
då ska vi ner till aulan och möta amanda sen ska vi kolla ct's vårshow!
min gamla skolas alltså. Min nästkusin matilda ska sjunga och det
ska bli ljuvligt att höra för flickan är riktigt duktig :) tänk om det hade
gått i släkten.. för det gör det verkligen inte, jag låter som en jävla kråka.
haha! men jag kan leva med det, man kan inte vara bra på allt men jag
är fanomej det på det mesta ;)

tre skoldagar kvar - det är nog det bästa idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0