min midsommar

Nu har jag kommit hem från torekov där jag har haft en skön helg.
Kom dit i fredags då vädret inte var det bästa så vi orkade inte göra
långbord vid gatan för det regna. Istället blev det att jag, pierre, josse,
sickan, togge, mamma, pappa, farmor och poul satt inne hos farmor
och åt god midsommar mat. Jag åt tills jag fick ont i magen men det
gick över sen som tur var. Vi satt där och umgicks hela kvällen och
hade det kul. Lite senare gick jag och pierre med josse och dom upp
till deras tält där vi satt och drack och hade det mysigt, många skratt!

Lördagen hände det inte så mycket mer än jag och pierre gick och
köpte glass och tog det lugnt hela dagen. Eller jo, vi gick även tipsrunda!
Men inte fan vann jag för det, buhu. men ja det var trevligt iallafall :)
och när vi var ute och gick med chicko så såg vi en ölda på sen sten
som jag var tvungen att fota så det kommer en bild sen på det höhö ;)

och idag söndag har varit väldigt skön. Jag och pierre gick in till torekov
och köpte glass och satt oss i solen och hade det skönt. Sen tillbaka till
farmors husvagn och på med biknin och sola som fan! För där var det
jävlar i det fint väder, blå himmel och solen stekte på. Jag somnade ett
litet tag i solen men vaknade ganska snabbt igen för vi skulle köra hemåt.
Men jag har fått pyttelite färg tihi, äntligen! men pierre som sola lika länge
som mig är mycket mycket brunare än mig.. det är fusk tycker jag :(


 
midsommar, SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Mikaelaroxx @ THF

fin blogg :)

2009-06-21 @ 17:58:35
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0