min torsdag

Efter frukosten la jag mig på soffan och somnade direkt och sov
fram tills klockan elva sen fick jag dra upp mig själv ur soffan och
göra lite nytta! jag fixade till mig och klädde på mig sen åt jag lite
mat. jag skulle med tåget 12.42 och eftersom min cykel var hos
pierre så fick jag gå tidigt. men som tur var skulle mamma ut med
chicko precis då så hon följde mig enda till stationen med min
lilla vovve så jag slapp gå själv, mycket snällt tyckte jag!

Sen kom jag till klippan och jag gick hem till mikaela så hon och
jag skulle gå till bussen tillsammans. Mikaela sa att bussen gick
klockan 13.36 och där satt vi på buss-stationen och väntade på
bussen, jag maria och mikaela alltså. men ingen buss kom?
då kollade vi på tiderna och det skulle inte alls gå någon buss då
haha, mikaela i ett nötskal! men men vi vandrade till stationen och
tog tåget till helsingborg istället så det blev inget väla för det blev
stan istället. Jag letade efter något jag kunde ha på midsommar,
alltså imorgon men hittade inget som jag verkligen fastnade för
eller vad jag ska säga, haha. Men till slut hittade jag ett jätte sött
linne där det står "i love cupcakes" på! ljusrosa och sött så det
blir enkelt klädd imorgon. ett linne och leggnings, men det är ju
aldrig fel det heller!

testade även att klaga på byxorna som har blivit blåa i trådarna
 men det gick ju inte som jag hoppades på. dom sa att det var
inget man kunde klaga på för det smällte in bra i byxorna och
det såg bara ut som ännu en slitning typ. HALLÅ?! VAFAN
säger du, menar du att kläderna ni säljer inte ska se likadana
ut som dom gör i affären och efter en gång du har tvättat dom?
jag kanske inte vill ha ännu en slitning eller några jävla blåa
trådar när dom var vita från början? PSSH, jävla bajs. men jag
höll mig tyst och log och sa okej hehehhehe. äh, skit i det nu fan
tycker bara sånt är irriternade men men, jag ska inte klaga mer :D

imorgon bär det av till torekov, ska va där över midsommar som alltid!
ska bli kul att komma dit ju, pierre ska med mig och vi kommer hem
på söndag igen. hoppas det nu blir något fint väder så jag kan sola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0