mys

Igår blev det mys med pinglorna. Jag, frida, amanda, mikaela,
maria & sandra tog med oss filtar och mat till grillning och gick
upp till andreassons äng och satt och där! Vi grillade och hade
massviss med kul! Satt där fram tills ungefär halv elva sen blev
det lite kallt och vi gick hem till mig. Sen följde jag och sandra
dem andra till stationen för dem skulle åka hem, sen gick jag
och sandra hem til mig igen. Vi satt vid datorn och snackade
om allt och ingenting. sen blev jag trött på två sekunder och
somnade nog på en sekund. Sandra somnade också ganska
fort! Men ja, vi somnade iallafall. Sen vaknade vi vid halv elva
idag och det var riktigt varmt på mitt rum så jag flög upp och
öppnade dörren sen kunde ingen av oss somna om igen så
det var bara till att gå upp! vi åt frukost och segade oss framför
datorn som vanligt.. Sen blev det fan fart på oss, eller mig.
Jag gjorde vid mig och allting på ungefär 10 minuter!
fan rekord, tycker jag ni ska skriva upp ja ja ja.

Vi tog tåget 13.42 till åstorp där vi träffade sandras syster av ren
slump! Sen tog vi bussen från åstorp 14.26 till familia. Där gick

vi och fördrev vår dag! Jag köpte ingenting för jag är fattig som

fan. Har inte ens 10 kronor just nu och har inte det fram tills

den 20 juni. DET SUGER! för mina sista pengar köpte jag en

tortilla tallrik på grafitti och god var den. 20 minuter efter sandra

hade ätit upp gick jennie i mål, YEY. Jag är så jävla snabb på

att äta. nej, verkligen inte. men man ska njuta eller hur? ;)


Just nu gör jag ingenting. Sitter och dricker istea som jag har fått

dille på! Periska smak dessutom, borde alla testa för det är fett gott.

brukar inte gilla istea men detta var super gott (Y) Snart kommer

Pierre hit och då ska vi äta pizza och kolla en film, en bra tisdagskväll.


Imorgon är det sista riktiga skoldagen för mig i första ring! MJAO.
Och det firas med först att amanda hänger med mig till skolan och
är med oss hela dagen för vi har inga lektioner, vi ska bara kolla när
alla treor leker lekar. så det ska bli soft! så ja, det är heller ingen riktigt
skoldag egentligen men men. Sen blir det grillning med sandra, pierre
och victor på kvällen om vädret tillåter som jag hoppas att det gör för
annars blir det tråkigt för mina planer.

på torsdag står det med fet text på mitt schema - SOMMARLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0