onsdag

Idag hade vi gymnastik i skolan och min klass skulle springa skolvarvet!
jag sprang ett och ett halvt varv och gick resten för jag palla inte och fick
jätte ont i halsen av den kalla luften. vi skulle springa tre varv..
Efter gymnastiken slutade jag och min syster var i klippan så då var det
perfekt timing för hon skulle hem då! Så jag åkte med henne hem och
slapp sätta mig på tåget och cykla från stationen. och nu när jag skrev
denna meningen kom jag på att min cykel står på stationen... BAJS.
så nu måste jag GÅ till stationen imorgon bitti, åh det suger. för då är
jag på dåligt humör och är trött! och GÅ? hoppas fan det är bra väder.
Men iallafall, när vi kom hem så orkade jag inte gå ut ur bilen för jag
var så trött i mina ben. josse orkade heller inte röra sig så vi satt i
bilen i extra tio minuter och bara vilade..

Men när jag kom hem så lagade jag och josse mat sen satt jag vid
datorn en stund. Spelade the sims och lite sånt, LÄNGTAR tills jag får
the sims 3. då kommer jag vara som klistrad vid datorn, höhö nörd ;)
Sen la jag mig framför tvn i 20 minuter och kolla sex and the city.
det var bra och jag fick vila en stund igen, skönt som fan!
Sen kom pjärran och hämtade mig och vi körde till väla.
Pierre köpte nya fotbollsskor och lilla jag, stackars mig hittade
ingen tunika denna gången heller.. känns som jag får gå naken
på bahnhof. HAHA! SKÄMT ÅT SIDAN. jag hittar något!

jag ska snart sova för jag är så jäkla trött ikväll. HA DE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0