på tiden!

på tiden jag skriver igen känner jag, för det var längesen. igen..
men jag pallar inte dra igenom helgen men kan säga fredagen
var riktigt jäkla bra, tackar mina pinglor för det och bilder kommer
när jag har fått dom av mikaela. Lördagen var skön och lugn :)
och söndagen var en familjedag - morsdag & äta gott! så helgen
har varit mycket mycket bra tycker jag.

Idag började jag 9.40 och gick till 10.10! KÄNDES JU LÖNT?
undrar hur det ska gå.. slutar inte fråns den 11 juni och vi har
ungefär INGENTING kvar att göra i skolan. så ja, det gäller att
stå ut. Så jag, sandra och Maria åkte in till helsingborg och åt  mat
på något ställe. men gott var det! kyckling, nudlar och grönsaker.
jag drog ut på tiden och åt säkert 20 minuter till när sandra och
maria var klara, haha! sen gick vi i stan i den jävla värmen. och
jag i ett nöt skal hade på mig lång byxor och tygskor.. VARM.
sen vidare till väla en snabbis sen vidare till familia. jag köpte
ett par shorts och en bikni! i like it. sen hem..

och nu sitter jag här och har det tråkigt. hoppas på att det blir
fint väder imorgon också, för jag äskar det.



nya biknin, tänk om man hade sån kropp? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0