söndag!

Kom hem för ett tag sen så tänkte berätta vad jag har gjort idag.
Jag och Pierre kollade ut genom fönstret imorse och såg att det
inte var ett enda moln på himlen och solen sken på så jag slängde
på mig en bikini och var så glad över det fina vädret. Men jag vände
lika snabbt igen, kom ut och la mig i solstolen på tarassen och fick
en jävlig kall vind på mig sen sprang jag in igen! Det måste riktigt
kallt och tänk nu om det inte hade gjort det då kanske jag hade varit
lite brun nu. men nej, jag får fortsätta att vara vit som en krita ett tag till..

Sen kollade jag och pierre på tv ett tag och segade oss och blev tjocka.
sen stack pierre hem och frida kom hit. vi gjorde inte så mycket utan
traksade dirket till caroline! eftersom jag skulle ut och gå med henne idag
så ville frida hänga på så det fick hon för jag är så himla snäll :)
Vi kom hem till carro och hon fick på sig en jacka sen gled vi runt i byn
med carro lilla, gick till konsum och hem till frida också. att gå där och
putta på rullstolen var inte det lättaste! men fan, carro hade kul och skrattade
som tusan åt mig och frida för vi var så klena. men skit i det fan, kul hade vi!
sen ville carro köra hem igen så det gjorde vi, sen sa vi hejdå till pinglan och
då traskade vi hem till jennifer. Och då fick jag träffa hennes lilla son liam!
något av det sötaste jag har sett. så liten och såååå himla söt. kul och få
träffa jennifer också, har ju inte träffat henne på hur länge som helst men nu
blev det ändring på det. och blir nog det i framtiden också för jag ska fika med
henne och leka vuxen, haha! nej men jennifer är lite mer vuxen än mig just
nu och det suger. men i mina ögon är hon alltid den barnsliga och tuffa ;)

jag har precis ätit mat så jag är så mätt att min mage står ut en meter!
det blev skinksnitzel, potatis, sås, svamp och lingon. riktigt gott må jag säga.

min syster kom nyss hem från high caparall (?) hon har sovit där inatt och
vaskat guld så hoppas hon är rik nu och jävligt trött! haha, evil evil.


ikväll kommer sandra hit och vi ska ha det så mysigt och kolla tv, höhö.
sen ska hon även sova här men vi måste upp tidigt imorgon för hon måste
ta tåget hem vid tio för hon ska till ullared.. ja, vissa har ju pengar och andra inte.
och andra är jag, jag är otroligt pank just nu. men får pengar om 6 dagar, tur det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0