tidig måndag

Idag gällde det att gå upp tidigt för sandra skulle hinna med tåget
som gick 09.42.. vi hade ställt klockan på 08.30 men vi vaknade inte
när larmet ringde! utan vi sov vidare tills klockan blev 09.10! sen jävlar
fick vi flyga upp ur sängen och utan någon mat i magen skjusade
sandra mig på min mammas cykel till stationen. När vi kom dit såg
vi att vi hade varit alldels för snabba och det var en kvart kvar till tåget
skulle komma. så vi hade nog hunnit äta, men men. Där satt vi i
solskenet och små nöjt, men sen började det fan blåsa igen. fan!
Till slut kom tåget och sandra hoppade på och jag cyklade hem igen.
som tur var fick jag medvind hem ;)
 
när jag kom hem åt jag en macka en satt jag mig vid datorn.
så idag vet jag inte alls vad som händer, någon som känner att dom
kan offra sin dag på mig? hade varit väldigt snällt av dig isåfall, hihi.
jag gillar inte att bara sitta hemma och inte ha något att göra, det suger.
det kliar i fingrarna och jag springer fram och tillbaka i huset.
så ja, något att göra måste det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0