torsdag ?

Jag har börjat blanda ihop dagarna. Jag trodde det var tisdag eller onsdag
men nej, det är torsdag! Imorgon är det fredag och på dagen vill jag steka.
är det någon som vill steka med mig på något bad eller någon strand?

idag har jag varit med pierre hela dagen. vi solade lite imorse eller ja
vid 12 tiden sen gick vi in och kollade tv. Vid halv tre begav vi oss till
älskade caroline! Vi satt oss och fikade med henne och snackade
mycket skit och hade det bra tillsammans. sen gick jag och pierre
hem till mig och kollade tv som jag somnade till. Pierre gick hem vid
sju tiden och nu sitter jag här och har ingenting att göra.

Jag har fått fyra dagars sommarjobb än så länge! glitter i hässleholm
ringde hem till mig idag och gav mig fyra dagar som jag ska jobba på.
WI! gött, pengar pengar pengar. hoppas jag får fler och jobba på glitter
är ju bara kul så det har absolut inget emot.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0