caroline

åh caroline, jag är så glad nu! Du är så himla stark min kämpe :) bara framsteg hela tiden,
fyfan va detta är bra. jag längtar så efter dig min bästa vän. så vi kan sitta och snacka skit igen
och bara vara vi, fan vad jag saknar dig!! Snart är du tillbaka, snart. det närmar sig gumman och
du är så stark. Din envisa jävel, jag visste du skulle klara detta bra och se så långt du har kommit. 
Nästa gång vi ses så ska jag kolla film med dig, för det ville du ju. Sen ska du få hello kitty kudde
också så hello kitty skyddar dig mot alla du inte gillar :D ååh, carro <3 Om du hade funnits i skolan
nu och varit du och jag, som alltid annars. så hade allt varit mycket bättre.. nu på morgonen pallar
jag nästan inget. ingen carro som står och skrattar på stationen och vinkar som en galning och
ingen i skolan och ingen på fritiden.. MEN SNART. snart kan vi träffas jätte mycket och ha så kul!
för mig blir du inte av med, hur mycket du än försöker ;)  jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig.
min bästa vän, du är så jävla bra. Kommer alltid finnas vid din sida snäckan, det hoppas jag att du vet!
älskade du. vi ses snart lina den fina, jag älskar dig så fruktansvärt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0