födelsedag

idag fyller jag år och det är massa kul för då får man så mycket uppmärksamhet!

dagen började med att mamma och pappa kom in och sa grattis till mig på morgonen och då vaknade pierre också.
Han sa också grattis till mig! av mamma och pappa fick jag pengar, som jag verkligen behöver så tack! :)
och av min älskling fick jag en adidas tröja, guldig och svart. JÄTTE FIN! jag önskade mig en sån.

när jag kom till skolan så var bilden inställd så fick sitta och vänta tills halv elva men maria och mikaela var också där så vi satt tillsammans. vid halv elva kom dom andra och sa grattis sen snackade vi lite. dagen gick rätt snabbt och vi slapp att gå till fyra! räckte vi gick till tre för alla lärare skulle på konferans. YES! skönt att komma hem lite tidigare.

på middagsrasten fick jag min present av sandra, mikaela, evelina, maria och maj. fick massor av hello kitty saker!
eftersom jag älskar hello kitty för hon är så söt. jag fick läppglans, ett vanlig body lotion, ett glittrigt body lotion, en duschkräm och en ögonskugga :D tack så mycket tjejer, jätte snällt av er!

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt. pratar med mikaela och hoppas verkligen att allt blir bättre framöver för jag saknar dig snäckan. vi som hade det så bra och sånt, varför ska det bli såhär då?

ikväll ska jag äta langos, eftersom jag fyller år så bestämmer jag vad vi ska äta här hemma och jag valde langos.
det ska bli så jävla gott!! jätte längesen jag åt det nu, så mums.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig med men jag fattar ändå inte vf det blev så här

2009-03-05 @ 17:04:33
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dig med men jag fattar ändå inte vf det blev så här

2009-03-05 @ 17:11:34
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/
Postat av: myrann

grattis din fis! :) <33333

2009-03-05 @ 17:15:43
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis :)

2009-03-05 @ 23:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0