helgen

I fredags efter skolan följde jag med mikaela hem. Vi gick inom ICA för mikaela skulle köpa vår goda kvällsmat och massa annat gott tills på kvällen.. när vi kom hem till henne så kollade vi på tv och tog det lugnt. sen sprang vi upp på hennes rum och satt vid datorn ett tag! Mikaela lutade sig bak mot väggen så hela sängen flyttades ut jätte mycket, vi höll på att trilla ner på golvet. sen vid sju tiden gick vi ner för mikaela skulle börja med maten, det blev skinksnitzel med potatis, mikaelas goda sås och lingon. till efterrätt åt vi glad med banan och choklad sås och godis. vi kollade på let's dance och trodde verkligen inte att Niclas skulle åka ut! den gamla tanten skulle åkt ut för längesen, hon suger.
efter let´s dance satt vi mest och snacka.. Mikaela hade glömt en köttbit på vasken på en tallrik, så kolla jag på en av hennes katter, min favorit lotus. så satt han med hela köttbiten i munnen och morrade och såg allmänt störd ut. Så mikaela skulle gå fram och ta den men då morra han ännu mer så hon tog en sån tång och försökte dra ut köttbiten från munnen. men det gick inte! men till slut bröts köttet och mikaela lyckade iallafall ta den största biten från honom. sen var jag tvungen att gå 22.50 för att hinna med tåget 23.04. och när jag kom till stationen var tåget försenat med 5 minuter. så jag frös jätte mycket! men tack för kvällen mikaela, det var kul!

Sen när jag kom till Perstorp tog jag min cykel på stationen och skulle cykla hem till Pierre men då såg jag att han kom och mötte mig, så söt som han är! vi cyklade hem till honom och kollade på tv och åt ännu mer godis. sen somnade jag i hans famn..

På lördagen vaknade vi vid tio och då gick vi upp och åt frukost. sen vid tolv tiden fick jag gå hem för jag skulle ha släktkalas klockan fem. när jag kom hem satt jag vid datorn ett tag sen gick jag och hjälpte mamma med maten.
klockan fem kom evelina hit och jag fick en blomma från henne och maria, jätte fin! sen kom släkten, fick massor av pengar. sen kom mina vänner, dom flesta iallafall.. Mikaela kunde inte komma för hennes mamma kom hem från spanien då. men maria, sandra, frida, timmie, andre och victor kom. men victor är min släkt men ändå :)
vi hade en trevlig kväll. när jag och pierre gick och la oss så åt vi massor av chips, mums mums sen somnade vi.

idag har jag inte gjort så mycket. gick hem till pierre vid ett sen tog vi det bara lugnt där.  fick gå hem igen vid sju tiden för hunden skulle ut då! så jag frågade evelina om hon ville följa med och det ville hon. vi var ute och gick i en hel timme! vi snackade om allt möjlig och så, sen gick jag hem. klockan åtta började wipeout, hahahahaha. fyfan va jag skratta, det var ett jätte bra pogram. och nu sitter jag här och fryser..


imorgon ska jag in till helsingborg med evelina för jag ska köpa hårförlänging, så imorgon blir jag långhårig! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0