lång torsdag!

Idag blev det en lång dag! började skolan redan klockan 8.20 och gick till 15.50, skolans längsta dag och det är jobbigt.
brukar bara gå till två annars så.. Började klockan 8.20 med bild, då jag dessutom började med en helt ny teckning.
ritar en tjej bakifrån som jag tror står i ett hav? vet inte ännu, men hon har iallafall långt hår. Emil spillde ut en stor vatten skål över bordet på bilden också! jag och mikaela satt mitt imot så våra grejor blev våta. Jag "råkade" skvätta lite på Mikaela men jag fick tillbaka, hon skvätte på mig i ögat haha. Sen blev det prov i naturkunskap, tror det gick bra även fast jag inte var helt hundra på frågorna, men ett G blir det iallafall.
Sen mat och engelska. sen långa tråkiga turismlektionen. från halv tre till tio i fyra! det är en plåga.

Efter skolan åkte jag, Olander och Maria till väla. Vi åt först på donken, som alltid........ MAH. jag ska bli nyttig!
men blev ett happy meal med extra pommes ;) haha. sen gick vi in på väla och fick shoppa ganska fort.
jag testade mina efterlängtade skor, dem fanns i min storlek. jag blev jätte glad men jag testade dem och dem var inte alls sköna, helt obekväma. sen var det inte lätt att gå i dem, så farväl mina älsklings skor, ni blir aldrig mina.
För det fulaste jag vet är folk som inte kan gå i sina skor och jag visste in om det såg okej ut när jag gick dem så jag skiter istället i det, vill ju inte riskera. Sen gick vi till gina och där hittade jag lite saker! Ett par jeanstights som verkligen var skit tighta på mig, haha! storlek xxs, så dem satt som en korv runt mina ben. men så ska det va :)
hittade även en skjorta som var röd och vit rutig och ett långt vitt linne och ett svart skärp som jag ska ha till.
så där försvann en del pengar, jag känner mig inte rik längre.

Imorgon är det fredag och det är gött som fan! ska bli så skönt med helg igen även fast veckan gått hyffat fort.
snart är det söndag och då är det plåtning som gäller, det är nog första gånger jag längtar till en söndag.
Annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen men hoppas det blir något kul.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0