lördag

Nu är det lördag fast det känns som söndag? hrm, men hoppas inte dagen blir lika seg som en söndag brukar vara!
Jag kom hem från pierre för ett litet tag sen. Han är och spelar match så mamma kom och hämtade mig hos honom..

Igårkväll åkte jag ju till åstorp för att träffa sandra och vi skulle till robin! Där var mycket folk och så.
men tråkigt för dig robin att det kom folk du inte ville, sånt är fett störigt. hoppas du fick ut dom..
jag åkte hem redan 22.55 för jag var trött och det hände inte så mycket! när jag kom till Perstorp
mötte danne mig på stationen och då gick vi hem till Pierre. När jag kom hem där så låg han redan
och sov den tråkmånsen, så jag gick också och la mig..


idag får vi se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0