maah

tjabba tjena hallå! haha, nu sitter jag och har data men våra dokument funkar inte så vi har inget att göra.. vi ska väl snart gå ut och spela lite kort eftersom vi gör det typ alltid.

igårkväll gjorde jag maten där hemma, det blev stekta grönsaker massor av olika grönsaker med oxkött med sparris och sockerärtor och sås! mycket gott för jag älskar oxkött och sparris :D sen hämtade pierre mig så åkte vi hem till honom.
vi kollade på tv och lite sånt bara! sen började det nya pogramet "ballar av stål" och gud vad jag skratta. Tyckte det var ett jätte roligt pogram men jag somnade innan det var slut för jag var så trött.

Idag ska jag umgås med amanda! det ska bli kul. men jag ska äta hemma ikväll, det är en sak som är säker.
för vi ska äta räkor! gott gott gott.



i söndags fotades jag och mikaela i hörby! det var jätte kul och tog mycket på mina krafter. tänk att vara en riktigt modell?
dom måste vara helt slut på kvällarna.. Vi var där i sex timmar och hade jätte kul. Jag blev sminkad skit snyggt!!
i rusinfärg och lite ljusare, riktigt snyggt. tänk om man kunde sminka så själv, det hade inte varit fel ;)
Mikaela blev sminkad i svart vilket hon passade väldigt bra i eftersom hon är rockig av sig :D haha.
sen när vi åkte hem körde vi in till en sån där sibylla mack och åt för vi var riktigt hungriga och alla som var där skrek och allt. en liten unge sprang runt och hoppade, vi undrade vart vi hade kommit. men vi åt och det var gott!
sen skjusade mikaela och hennes mamma hem mig och min mamma sen somnade jag skönt på kvällen.

bilder kommer typ om två veckor



jag har inte haft så mycket tid till att skriva nu i helgen, haft fullt upp! men ska bli bättre :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

det suger att vara modell mycket resande o sådant o sen får man dåligt betalt. o dom tar bort saker på ens kropp

2009-03-19 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0