måndag

måndag IGEN.. Jag gillar inte måndagar för då börjar en ny vecka i skolan och det är segt!
Men måndagar är rätt slappa för min del, har tre lektioner. handel, matte och data sen slutar jag.
och idag var det ännu bättre för jag fick gå tidigare från sista lektionen så jag hann med tåget :)

När jag kom hem åt jag upp sista pizza biten som var kvar sen la jag mig i soffan och skulle kolla
film med pappa. Pappa var hemma idag för han var sjuk, Jag startade filmen sen la jag mig i soffan
med chicko och somnade direkt. det var skönt att sova! men vaknade vid halv fem igen..

Pierre hämtade mig vid halv sex så då åkte vi hem till honom. vi gjorde inget speciellt, tog det lugnt
framför tv;n och åt kyckling GOTT. pierre pluggade ett tag också och då passa jag på att störa daniel!
sen vid nio tiden följde pierre mig till skolan sen typ sprang jag hem för jag hade för mig att någon gick
efter mig ;o . skit läskigt! såg en kille som var lång med solglasögon när jag gick hem, tyckte han såg
lite läskig ut så tänkte att han gick efter mig. kollade bak typ 50 gånger!men ingen gick där som tur var.


Imorgon blir det att jag klipper och slingar jeppes hår blont. hoppas nu att det blir bra! annars slår han mig.
haha, nej skoja. men hoppas det blir bra annars blir det pinsamt för mig och det vill jag ju inte.
han ska ha rätt kort på sidorna sen lite längre uppe på huvudet. om det inte blir bra får han bli kallad hacket :D

efter det ska jag ta tåget tillbaka till klippan för jag ska hem till mikaela på pjamasparty!!
vi ska äta god mat och kolla på en rolig film och äta godis och mysa. det ska bli kul..
jag ska nog ha med mig min hello kitty pjamas! wiho, nu känner jag mig liten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0