måndag

Idag är det måndag och det var skola igen, så tråkigt. Vaknade i josses säng klockan 06.50 av att mamma kom ner och väckte mig. Jag vaknade några gånger inatt också av att tv;n stod igång, men kunde inte stänga av den för josse hade zapparen på sin sida och hon sov så fick försöka sova så gott jag kunde!

När jag skulle gå till skolan så börja jag då cykla tio minuter innan bussen skulle gå, som jag brukar göra. När jag cyklat ner för halva backen lite från mitt hus så hör jag att däcket börjar låta konstigt och allt hoppar. så jag hoppar av cyklen och ler den med mig jätte fort, eftersom jag inte hade så mycket tid på mig! När jag gått en bit med cyklen så hoppar hela däckjävlen av från metallsaken som däcket sitter på! jag blev så sjukt irriterad och fick bära cyklen fram till min gamla skola där jag ställde den. jag kolla på klockan och det var åtta minuter kvar tills bussen gick. Det gällde att skynda sig!
när jag kom till byn var jag helt slut i bena och var trött. men jag hann med en minut, som tur var annars hade jag blivit riktigt sur på min cykel som förstörde hela min morgon.

När jag kom till skolan så gick jag till skåpen där jag möttes av frida. vi gick ner till lektionen och börja små sjunga för sandra för hon fyllde 17 år idag! hon skrattade lite. När det var rast fick hon present av mean girls + maj. Hon fick en jätte fin bh och ett par sexiga trosor som hon ska ha bra nytta till ;) haha, grattis ännu en gång! sen gick dagen ganska fort.
Vid två åkte jag och evelina med tåget till helsingborg, på tåget satt amanda och väntade på oss. vi kom till helsingborg och gick till "go with the flow". Jag valde ut en hårförlänging som skulle passa in i mitt hår sen gick vi igen, det gick fort.
vi gick runder i hm och gina lite men jag hittade inget, såg mina skor men fanns inte i min storlek, som vanligt.
Blev bara en snabb runda! innan vi skulle åka hem igen så åt vi på donken, alltid gott. Denna gången blev det en mc feast! och den satt inte fel om man säger så, haha.

sen tog vi tåget hem och evelina hoppade av i klippan så vi sa hejdå till henne sen åkte vi vidare hem. När vi kom fram till Perstorp gick vi hem till amanda för hon skulle prata med sina föräldrar lite sen gick vi hem till mig och hämtade lim till håret och sen kom vi äntligen till frida. Frida började sätta i mitt hår som hon sa skulle ta en halv timme men det tog kanske lite längre tid ;) det tog närmare två timmar, men det limmet jag hade brukade inte hon använda så.. Men jag blev nöjd som fan! ska bara klippa lite på det och klippa in det så det ser mer verkligt ut. Det blev bra bra bra, jag tackar frida så mycket. super snällt att du ville sätta i det på mig och locka det så fint efteråt! tack gumman :)
När vi var klara gick jag och amanda hemåt, på vägen mötte jag pierre. så jag och pierre gick hem till mig och tog det lugnt, kollade lite på tv och sånt bara. och nu ligger han i min säng och läser på sin läxa! han är duktig.
vi ska snart gå och lägga oss för jag är så trött, godnatt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0