måndag

måndag igen, förra veckan gick ganska fort!
men nu är det en ny vecka ju och hoppas denna går lika fort.

idag har jag varit i skolan såklart. På handels lektionen skulle vi rita  massa av bokstäver och siffror.
kändes som man gick i tvåan igen.. men det var för att vi skulle lära oss at teckna rätt så det blev snyggt :)
efter det gick skolan ganska snabbt.

efter skolan åkte jag och amanda till helsingborg. vi tog bussen och fy tusan vad varmt där var i den!
jag mådde dåligt av värmen så när vi väl var framme i helsingborg var det en stor lättnad..
då sprang vi upp på donken och åt! satt helt rätt tyckte jag.... nyttiga jennie, jag vet ;)
sen gick vi till go with the flow för jag skulle köpa borttagningsmedel till limmet jag hade kvar i håret.
när vi hade gjort det sprang vi runt på hm och gina. tyvärr hittade jag ingenting men då sparades pengar!
vilket är skit bra för jag är bäst på göra av med pengar och sämst på att spara.

vi tog tåget hem vid sex, skrattade och hade oss hela vägen hem.
väl i perstorp gick vi hem till amanda för hon skulle hämta en laddare till sin telefon och något annat.
kommer inte riktigt ihåg vad det var men sen gick vi hem till mig. Amanda la i det medlet i håret som
fick sätta i och värka ett tag sen försökte vi få av så mycket som möjligt med kam men jag tappa hår
och det gjorde riktigt ont så jag gick och duscha. Det gick bort ganska mycket men håret var äckligt!
så jag gick och duscha igen.. så nu känns det bättre som tur är så hoppas allt är borta nu bara.

amanda gick hem för ett litet tag sen - to bad.
så nu sitter jag här och är social på msn!

imorgon har jag varit tillsammans med pierre i två år! :)
vi ska äta på restaurang i helsinborg och ha det jätte mysigt.
jag älskar honom! (v)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0