mayhem hos frida

igår var det mayhem hos frida för hon fyllde ju år igår! så efter skolan drog jag och sandra hem till perstorp. När vi gick hem till mig så gick vi in på ica och köpte födelsedagpresent till frida som verkligen var snygg ;)
vi gjorde en grönsaksdildo med gurka och gelehallon + en kondom! haha, blev riktigt snygg.

när vi kom hem till mig satt josse i min förlängning igen, tog ut den i onsdags för att jag var tvungen att byta lim.
så nu sitter den mycket bättre! får tacka josseposse för hjälpen, tack syster.

sen åt jag och sandra lite nudlar sen åkte vi hem till frida. kvällen blev jävligt rolig måste jag säga! tackar alla som var där för dom gjorde kvällen så bra :D . josse kom och hämtade mig vid ett och då åkte jag hem och sov skönt i min säng.

idag har jag varit med älskling. vi har snackat och ätit kyckling, mums! just nu är han ute och kör men han kommer hit sen igen. och då ska vi äta grillat! för första gången i år för mig, ska bli jätte gott.

sen när vi ätit och sånt så ska jag till stationen för att åka till sandra i åstorp! vi ska hem till robin en sväng.
sen ska jag hem till pierre igen och sova hos min mysboll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0