söndag

ja, seg söndag.. som vanligt!

berättar lite om igår istället. Amanda kom till mig vid halv två och då gjorde vi jätte god mat :)
kycklingfile, pommes och bearniesås med sweet chili i, tackar sandra för receptet! haha
vi satt kvar och snackade ett tag vid bordet sen gick vi in på min dator och skrattade som fan!
"kyss mig i röven" hahaha, oh gud jätte kul hade vi.

sen åkte amanda hem lite då jag samlade ihop kläder tills kvällen sen cykla jag hem till henne.
vi fixade oss och lite sånt. matilda fixade mitt hår, tackar för hjälpen ;)
sen gick vi ut och försökte ha kul. kvällen blev inte jätte lyckad men kul hade vi :D

tack för dagen amanda, jätte kul hade jag, som sagt det går i släkten ;)
i love you

sen gick jag och pierre hem till honom och sov skönt!


idag har jag och pierre varit och ätit på pizzerian. gott
skriver mer sen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0