sööndag..

nu är det seg-söndag. gillar inte söndagar, ah!

idag ska jag på kalas hemma hos min farbror rogge. klockan ett redan!
och frida ska även firra mitt hår idag, tror jag. så det sitter bra och allting :)
jävla jobb med förlängning märker jag, eller är det jag som inte kan sköta det.
men får hoppas att allt blir bra i det nu för jag vill ha långt hår.

Pierre ligger fortfarande och sover men det är inte så konstigt, klockan är ju bara nio.
men Pierre hade ställt alarm på mobilen halv nio för han skulle till gymmet och då pep
den som fan! han gick inte upp utan somna om men det kunde inte jag göra..
så jag fick gå upp redan nu, segt som tusan. men det är ju söndag

Nu är det prick en vecka sen jag och mikaela plåta oss i hörby, mycket kan hända på
en vecka märker jag. inte bra, hoppas det kan bli normalt snart för så som det är
nu är riktigt dåligt och jobbigt. små saker som blir enorma och massa bråk!
jag pallar inte sånt mer, det är bara onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0