tisdag

tisdag idag och skolan gick ganska fort. hade inte behövt komma till skolan fråns vid elva tiden för jag hade inga lektioner på morgonen! men där satt man från åtta tiden och fick vänta och vänta, men tur var det att flickorna var där och vi spelade massor av kortspel, kul. vår nya sysselsättning på rasterna om vi inte äter godis?

Men igårkväll när jag låg och tänkte för mig själv så kom jag på att jag ska bli nyttig, från och med idag!
ska inte äta godis och onyttigheter mer än när jag måste och jag ska göra minst 50 sit ups om dagen.
så hoppas jag håller detta nu så jag kan få fitness kroppen ;)

efter skolan kom sandra till mig och vi tramsade oss mest, satt vid datorn och sånt! sen åt vi massor av räkor.
det var riktigt gott för det var ett tag sen jag åt det. Vi åt vitlöksbröd också, så nu stinker vi nog gott!
victor kom hit vid sju tiden och höll oss sällskap ett tag sen skulle sandra åka hem vid nio så då stack dom.
och då kollade jag såklart på andra avenyn, mitt favorit pogram. i love it!

Nu sitter jag här och mamma har precis flätat mitt hår. limmet jag har till mitt hår suger!
en bit träns hänger nästan löst nu, jävla mög. ska in till helsingborg med josse imorgon och köpa nytt.
ett bra och så, tror jag ska köpa samma som frida använder fast till brunetter såklart.

usch ja, nu börjar jag bli trött! skolan tar hårt på lilla mig ;)
har matteprov som jag inte kan, tror jag kan göra det på måndag istället för jag förstår ingenting.
ska prata med hans imorgon och tror han förstår vad jag menar, han måste hjälpa mig (!)

och min älskade älskade adidas tröja jag fick av pierre i födelsedagspresent har blivit noppig vid ena bröstet!
jag är helt förtvivlad och ledsen, men samtidigt arg på mig själv. för jag måste ha fastnat i något så den har blivit såhär.
inte alls kul! jag älskar verkligen den tröjan och jag har fått den av pierre dessutom! men alla säger att man inte ser det, men jag ser det plus att jag stör mig på det. min fina tröja, jävla mög där också :(





Kommentarer
Postat av: maria

jag vill också göra matteprovet på måndag

fattar verkligen ingenting ;s

2009-03-17 @ 22:38:32
URL: http://mariaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0