tisdag - 2 år

Idag i skolan hade jag handelsprov, det gick väl bra! svarade på det på alla frågor och
det kändes iallafall bra. efter skolan följde sandra med mig hem och vi åt gott sen fixade
hon mitt hår!


sen var det tid att bege sig till stationen där pierre vänta på mig, för vi skulle äta på
restaurang i helsingborg. för jag och pierre har varit tillsammans i två år idag :)
när vi kom dit så gick vi till asian garden, som restaurangen heter.
vi satt oss ner och beställde. till förrätt blev det en god kycklingsoppa och
efter det var det mongolisk buffe, orkade bara en och en halv tallrik! men
det var så jävla gott! till efterrätt åt vi friterad banan med glass, mhm mums.
sen tog vi tåget hem vid halv åtta och vi gick ochn hyrde film.
sen hämtade mamma oss och vi körde hem till mig och packade till skolan.
sen cykla vi hem till pierre! och nu är han och duschar.

Jag och danne ligger och kollar på andra avenyn. favorit :)
skriver sen

Kommentarer
Postat av: Daniel the king

e så roligt :)

2009-04-01 @ 18:17:05
URL: http://daaanniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0