tisdag..

Idag är det tisdag och det är segt för jag går i skolan till 15.15  och kommer inte hem från närmare 16.00.
Det gillar jag inte! Men när jag kommer hem ska jag iallafall plugga på projekt och företag för vi har prov i det.
men det är ganska lätt denna gången, förstår nästan allt redan så..
Jag ska nog vara med Pierre ikväll, om han får för den lilla skolkaren är inte i skolan.

Sitter och har datakunskap nu, det handlar om information och layout. Det är enkelt men jobbigt för man
måste skriva så himla mycket hela tiden! Maria sitter brevid mig och arbetar för fullt.
Det ska jag också börja med snart..

Jag har ont i magen och huvudet lite, hoppas det går över snart för det är så jobbigt.
Har långt hår idag, blev helt chockad när jag såg mig i speglen imorse. mitt hår brukar vara kort
och stå åt alla håll men idag var det långt och låg i två flätor.
Men jag plattade ner allt så nu är det jätte långt och platt!
Tror jag ska klippa det lite kortare och klippa in det innan söndag
för måste vara snygg till plåtningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0