Dagen!

Idag vaknade jag inte av att det spökade, tur det för då hade jag inte
vetat vad jag skulle göra. hade nog hoppat ut genom mitt fönster och
sprungit så långt jag hade orkat. viket hade varit till slutet av gatan....
Men gick upp och åt frukost, helt själv idag också för mamma börja tidigt.
Det gör hon även imorgon så det blir ensamt då också, tråkigt som tusan.
Sen skolan där vi hade nationella i matte igen, gick inte bra denna gången
heller men ändå lite lite bättre än sist må jag säga :)

Efter skolan följde sebbe med mig hem för han skulle vara med nico en timme
senare. Då kom han med tåget! så jag och sebbe var hungriga så jag gjorde lite
mat sen stack han, haha! Då satt jag mig vid datorn en stund och tog det lugnt.
Sen lite senare kom pjärran. Vi spelade kort och åt chips. Sen blev det kvällsmat
och det blev grillat, mums på det. snart är jag trött på grillat kött tror jag.. inte bra!
Sen kolla vi lite på tvn ett tag men det var inte så kul, någon kriminalserie så vi
spelade kort igen. STRESS för hela slanten. jag vann som vanligt för jag är så
jävla bäst! fan inte lätt att vara mig alltså..

Sen gick han hem vid närmare halv tio. då gick jag och fixade mig inför sängen!
och nu sitter jag här och skriver av mig, äntligen. snart sova ska bli riktigt skönt
för jag är riktigt trött nu och har lite ont i mitt huvud!

Imorgon blir det först skolan sen kommer amanda till min lilla skola och efter
det så blir det bussen till familia där jag ska inhandla en klänning om den sitter
snyggt på mig! inte många klänningar som gör det förstår ni, BUHU för mig.
Sen på kvällen ska jag göra en hemlis som ingen vet. eller jo tre, men inga fler!
och jag tänker inte säga det så det blir en överraskning, mohha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0