fairytale

Sitter och lyssnar på vinnaren av eurovisison och det blev ju norge
med låten fairytale. tycker den är sjukt bra faktiskt :D sån söt som man
kan sjunga med i! För såna man inte kan sjunga med i som man inte
förstår gillar jag verkligen inte. det är bajs!

Idag slutade jag redan klockan tolv för vi som hade gjort dataprovet behövde
inte gå till den lektionen idag. skönt som fan! skola från 09.40-12.00? lagom.
Jag följde med mikaela hem och vi gjorde lyx mat, korv med bröd och 10 kilo
ketschup till, satt fint i magen. va hos henne ett tag och snackade sen tog jag
tåget hem till perstorp vid två. Då gick jag hem till amanda och fick smaka
hennes riktigt snygga muffins som hon ska ha föredrag om imorgon i skolan!
good luck snygging. Sen gick vi ner i byn och ladda min mobil sen stekte vi lite
på torget (h) för vi är så jäkla fräcka! Sen gick vi och köpte pommes. tillbaka till
torget och käka den, stekte lite till. Sen gick vi till skolan och stekte där. varmt!
En sväng på ozwald där vi kolla på grymma dansare på tvn sen umgicks vi lite
med cykelpojkarna. Följde med jimmy till hans affär och fyfan va snygga kläder.
och amanda, din jävel, som fick en as snygg tröja av honom. jag vill ha den...


Och sen sitter jag här nu, tvättat av mig sminket och borstat tänderna.
snart blir det lägga sig och sova, nationella imorgon. igen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0