frågor om mig

1. vad heter du? Jennie
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? jadu, nathalia.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? om kille - fabian.
4. vilket stjärntecken är du? fiskarna.
5. vilken årgång är du? 1992
6. vart bor du? stora perstorp
7. bott utomlands? Nae.
8. flyttat antal gånger? 1 gång.
9. vart skulle du vilja bo? en stad, haha.
10. vilken skolklass? HP-08
11. vad vill du bli när du blir äldre? frisör.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 158 cm.
2. hur mycket väger du? 45 kilo typ.
3. hårfärg och frisyr? Brunt i axellängd.
4. ögonfärg? ljusblå
5. mest nöjd med? hm, inte en aning faktiskt?
6. minst nöjd med? näsan & hakan.
7. skostorlek? 36/37
8. glasögon? Läsglasögon.
9. har du några piercingar/tatueringar? piercing i navlen. 2 tatueringar

FAVORITER
1. filmer? roliga svenska fjortisfilmer
2. låtar? Varierar
3. årstider? Sommaren.
4. mat/dryck? donken och kyckling + cola.
5. djur? Min chicko.
6. färg? Varierar det med.
7. parfym? marco polo
8. tv-program? Det som får mig att hålla mig vaken.
9. ämne i skolan? haha, handel.
10. sysselsättning? vänner (H)

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? grön vårjacka.
2. vad använder du just nu för skor? svart och guldiga adidas
3. favoritfärg på kläder? Varierar.
4. favoritmaterial på kläder? sånt jag trivs i.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ungefär hela gina.
6. favoritaffärer? HM, Gina.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Varierar.
8. favoritmärke? inget speciellt.
9. vad har du för byxstorlek? oftast det minsta ;p haha.
10. vad har du för tröjstorlek? xs

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? litet.
2. vilken färg på tapeterna? nogatbrun & ljusare.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? trä och vitt 
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen.
5. vad vill du ändra där inne? vill inte ha ett stort databord.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en väg och hus.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover & datorn.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? chicko & pierre.
10. favoritpryl i rummet? Datorn.

BLANDAT
1. vad heter din morfar? han hette gustav.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort
b) skolväska just nu? kalender
c) handväska eller liknande just nu? väskan.
3. vad är du beroende av? donken
4. vilket land kommer du i från? varsigod sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? det söta från lypsyl
6. vad tror du på? ödet.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen
8. vad köpte du senast? godis..
9. har du nåt husdjur? chicko.
10. vad bor du i? Hus.

GREJER
plånbok: d&g ;) haha
tandborste: Rosa apotekets.
smycken: Förutom piercingarna så armband
solglasögon: har några stycken.
nagellack: Ibland, halvt om halvt.


Kommentarer
Postat av: emilia

hm, det kliar i mina fingrar och jag tror jag vill låna denna listan av dig (a) frågar ? ^^

2009-05-09 @ 13:20:22
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0