frilufsdag!

idag har jag haft frilufsdag i skäralid och fyfan säger jag bara..
vi kom dit och skulle börja med att vandra. vi startade och jag tänkte
att detta kommer nog inte bli så jobbigt, bara att gå liksom. MEN oj
så fel jag hade. en riktigt riktigt jätte brant backe rakt upp som var
hur lång som helst till att börja med! När vi om upp satte jag mig på
en sten och vila för jag kunde knappt andas så trött jag var. sen
fortsatte vi att gå i skogen som skulle bli en mysig runda hade vi
tänkt. men massa grenar och stenar som vi snubbla på hela tiden!
sen gick vi på stenar i säkert en kilometer. fyfan, mina fötter har så
ont just nu. och när vi gick där på stigen så var där en orm! jag gick
med massor av tjejer så ni kan själv tänka er vilket liv det blev på oss.
vi ställde oss på ett led och sprang förbi den och skrek som fan! haha
jag vet att vi är töntiga, men om jag är rädd så är man det :D 
men till slut kom vi i mål, freedom! :D

och då blev det grillad korv som smaka skit <- skit.
och där sprang runt en svan som jag var skit rädd för eftersom jag
alltid har varit rädd för ankor och sånt. när jag var lite började jag gråta
och skrika så mamma fick bära mig när dom kom närma, tihi!
sen brännbollstunering som gick skit, men skit i det - vi hade kul.
och varmt som fan blev det på dagen, ångra att jag tog joggingbyxor.

efter skolan åt jag lite snabbt och duschade. sen gick jag hem till carro!
jag och amanda umgicks med henne  idag, den söta pricken som gör mig
så himla glad. carro, du är bäst och unik. mig blir du aldrig av med!
och imorgon fyller du år - 17 år - hoppas din dag blir skit bra :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

"När vi om upp satte jag mig på

en sten och vila för jag kunde knappt andas så trött jag var." du menar "När vi KOM upp satte jag mig på en sten och vila för jag kunde knappt andas så trött jag var."

2009-05-26 @ 21:35:44
Postat av: Anonym

"När vi om upp satte jag mig på

en sten och vila för jag kunde knappt andas så trött jag var." du menar: "När vi KOM upp satte jag mig på

en sten och vila för jag kunde knappt andas så trött jag var."

2009-05-26 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0