jag ger dig min morgon

Nu sitter jag och lyssnar på en av favoriterna - Håkan hellström!
fantastiska låtar som sätter sig på hjärnan och hjärtat.
"jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag"
och min gamla favorit låt - hurricane gilbert

Idag efter skolan åkte jag in till helsingborg med pierre. När vi kom fram
så gick vi till h&m där kajsa mötte oss! det började ösregna ute så vi stod
som några fån och väntade inne på hm. När det slutat regna lite så gick vi
så fort vi bara kunde till där hon skulle klippa oss. saxin!

Vi kom in och jag fick börja klippa mig. Blev att jag toppade det och tunna
ut mitt hår lite. och jag klippte även till min lugg så den inte är lång mer :)
blev nöjd. lite ovant att ha kortare hår men jag vänjer väl mig snart!
sen klippte pierre sig. blev mycket kortare än innan - jätte fint.
OCH stort grattis till kajsa som fick jobbet på saxin :D

när vi varit och klippt oss satte vi oss på donken. blev lilla menyn och en flurry!
ny smak på flurryn så var tvungen att köpa den. det var maräng swiss :)
den var ganska god men jag var väldigt mätt och fick ont i magen så pierre
fick den av mig. för jag är så himla himla snäll!

imorgon blir det prov på tursim och det kommer verkligen inte gå bra.
för jag förstår fortfarande ingenting även fast jag försökt trycka in det i min skalle!
men turism är inte min grej. längtar så mycket tills tvåan där jag slipper det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0