jjodå, måndag!

Idag vaknade jag av att mamma kollade på mig vid 06.45, som vanligt!
Men idag ville jag fan bara ligga kvar i sängen och drömma mig bort för
jag var så jävla trött så det fanns inte. Men fick tvinga mig upp från sängen
och sätta mig vid frukostbordet som stod serverat. Där satt jag i min söta
jamas för jag hade inte ens orkat byta kläder. då är jag riktigt trött kan jag säga..

Men sen slängde jag mig i duschen och vaknade till lite, bytade om och fixade
till mig. sen fick jag cykla till stationen för att ta bussen till skolan!
Kom till skolan och dagen gick ganska fort, eftersom det var måndag.
måndagar brukar gå fort! Efter skolan drog jag till familia med Mikaela.
Vi åt på donken, eller.. jag åt på donken och mikaela drack jucie. vi satt och
snacka och visste inte vad klockan var, men sen kollade jag och då såg jag
att vi hade missat bussen hem. så vi satt där ett bra tag till och bara snackade :)
det var mycket trevligt! sen gick vi en runda inne på familia och kollade kläder.
Jag hittade en klänning som var sjukt jävla snygg!! som mikaela också ville ha.
ingen av oss hade pengar så ingen kunde köpa den, men när studiebidraget
kommer så är den min, LÄTT!

Sen åkte vi tillbaka till klippan och mikaela gick hem. Jag hoppade av på
stationen för att vänta på tåget till perstorp och vem sitter inte där än självaste
vännen ribban! så det blev en snabb snackstund med honom sen fick jag hoppa
på tåget hem. Satt där och tog det lugnt i tio minuter sen av och hem till amanda.
första jag gjorde var att hitta en laddare hemma hos henne så min mobil inte
var död längre!  Vi snackade en massa skit och skratta oss gråtfärdiga,
som vanligt.  Sen gick vi till stationen och hämta min cykel sen vidare till ica
där fettoamanda köpte ett choklad. sen till ozwald där vi tog det lugnt och
hade det kul. Dit går man om man vill att timmarna ska flyga iväg som man
samtidigt har kul med andra och gör något vettigt.  och det gjorde vi idag,
duktiga som vi är! stannade i några timmar sen gick jag hem.
hade följe en bit med mommo sen cykla jag ensam hem sista typ
100 meterna? eller nej, kanske mer. kan inte sånt haha!

och nu sitter jag här och tar det lugnt. mjaaaooo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0