klantigt.

Innan idag så hämtade jag ett glas jucie och ställde brevid
datorn på bordet. sen skulle jag ta en sak som låg på golvet
och då välter jag ut hela glaset rakt ner på golvet. så det
skvätter jätte mycket jucie upp på min gardin! Så nu är
min gardin prickig och vet inte om man kan tvätta den?
jävligt smart gjort av mig, tycker ni inte det.

Sen gick jag ut med hunden, mötte frida och följde med
henne till emmas för hon skulle köpa potatis och sås.
pratade med henne och vi bestämde oss för att ses sen!
jag gick in med hunden och fixade till mig lite sen gick
jag direkt hem till frida. vi gjorde inte så mycket, snackade
bara massor av skit och satt vid datorn.. skönt.

sen blev jag sjukt sugen på pizza så jag skickade till pappa
och fråga om vi kunde äta det och han var på! så jag gick
hem igen och så körde vi ner i byn och beställde pizza.
blev en kebabpizza utan lök med mild sås (Y)
Den satt helt rätt i min mage! sen tog vi
 dessutom hem min cykel.

Nu sitter jag och tar det lugnt och pratar med lite folk på msn.
snart kommer även pierre hit! ha de.

Kommentarer
Postat av: Robin

lite svårt med svenskan? ;) "sen tog vi

dessutom hem mig cykel. " - du menar min cykel? haha. "Så när är min gardin prickig" - du menar nu är min gardin prickig? hihih

2009-05-03 @ 18:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0