ledig dag!

Idag har vi haft studiedag. skönt som bara den!
Idag har jag varit hos Mikaela. När jag kom till henne så snackade
vi en stund sen började vi mixtra med hennes hår ;) jag skulle slinga
hennes hår! så på med slingmössan som hon blev väldigt sexig i
sen drog vi upp massa med hår. sen i med färgen och fick sitta där
ett tag. sen tvättade hon ut det och va-va-vooom! det blev snyggt :D

Sen var vi vrålhungriga så vi gick ner till ica och köpte mat och godis
och chips. Vi hyrde även en film! my best friends girl. eller vi hyrde ju
en dvdfilm, men film hörs mycket bättre att säga. Sen gick vi hem
till mikaela och gjorde mat, eller jag ska vara ärlig. Hon gjorde mat och
jag satt vid datorn och skrev balla balla. sen åt vi mat! SKIT GOTT.
potatis, skinksnitzel och mikaelas goda sås! jag blev riktigt mätt :)
Sen var vi proppmätta och slängde oss i soffan och kollade på
filmen. Den var bra! vi krängde godis och chips till filmen sen när den
var slut kände vi att vi skulle ut och röra på oss. så vi gick ut en runda
och mötte hennes mamma. sen följde dom mig till stationen och
väntade med mig på tåget. hoppade på tåget och satt där :D

OCH SEN när jag hoppade av tåget stod där en fjortis som skulle
såklart trycka sig på tåget innan vi gått av. och så ramlade hon i trappan
upp på tåget! HAHAHAHAH. det såg riktigt jävla roligt ut!
jag skrattade och gick ut från tåget.. jag är så cool



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0