lightning crashes

Har fått en låt av en vän på msn. Fyfan! jag är helt besatt av låten nu..
Den är jätte skön och lugn och så fin. lightning crashes - live? heter den.
Har säkert lyssnat på den 8 gånger i rad nu, blir bara bättre och bättre
men ska inte lyssna för mycket så jag tröttnar, oh noooo...

Vi hade ju nationella i matte A idag. och ja, vad ska man säga?
Det gick inte bra som förväntat.. glömde bort vad median var.
pucko som jag är! men sånt man får leva med. får nog G ändå.
eller ja, det måste jag fan få. annars blir det mos av hans.. (6)

Sen gick resten av skoldagen ganska fort! för vi gick ju tills fyra.
Men jag klarade denna torsdagen också. Fick tillbaka mitt turismprov
och gick som förväntat. G. så nu får jag G i kursen! Slipper man tänka
på det mer, jävla tursim. sug min balle <- carebox.

Efter skolan har jag bara varit hemma hela dagen. Förvånade va? haha
Har tagit det lugnt med mamma och pappa och nu fram emot kvällen
kom pierre över några timmar. vi kollade på tv och pratade en del :)

Men nu sitter jag här helt ensam och lyssnar fortfarande på samma låt.
men jag gillar det! Ska nog ta och prata med amanda ett tag. har inte
träffat henne på någon dag nu, buhu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0