lördag, wiho.

Ja, igår blev dagen som jag tänkte :) Pierre kom fram emot kvällen
och vi åt grillat, kollade talang och spelade kort! riktigt kul var det.
spelade stress och jag vann, ganska överlägset, jag är grym!
Sen gick vi även ner till ozwald och lämnade pengar till liseberg.
nu är man fattig men har en sjukt rolig dag framför mig på torsdag :D
Jag och Amanda har lovat varandra att gå spökhuset, så ja..
det ska man göra! skrämma upp sig själv lite.

Nu har jag precis ätit mat. blev samma som igår, jag tröttnar inte ;)
skinksnitzel, potatis, sås och lingon! satt fint i magen idag också.
Och nu sitter jag här och vilar magen. den är som en stor boll nu!
efterrätt står och väntar i köket, rabarberpaj men jag är inte alls sugen
nu. är för mätt men kan nog trycka i mig det senare, hoppas jag :)

Snart är det kväll - lördagkväll. eller om några timmar haha!
då blir det party med amanda & mikaela. dom kommer till mig och
sitter här ett tag sen blir det ut på party! fyfan va kul vi ska mina pinglor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0