måndagsmorgon

Här sitter man och inte har något att göra. Mamma väckte mig en timme
för tidigt för jag glömde säga till henne igår att jag hade sovmorgon! AH.
Men ja, jag gick upp och klädde på mig kläder sen kom jag på..
"fan, jag har sov morgon till åtta idag" Blev lite sur men inte lönt att klä
av sig och lägga sig i sängen igen för jag hade redan vaknat och var pigg.
Så gick upp och åt frukost med mammi sen fixade jag till håret men jag
segar mer än vanligt, så ganska skönt ändå. hade varit skönare att sova..

Efter skolan blir det donken med amanda! livet har sina goda stunder..
sen ikväll kommer pierre hit. vad mer ska jag göra idag? kommer inte på.
blir väl inte så mycket mer. få en bra start på veckan hoppas jag iallafall.

Inte långt kvar till sommarlovet nu! så skönt och bra. Snart kan jag vakna
när jag vill och göra vad jag vill varje dag. Men sommarlovet brukar springa
iväg på ett ögonblick, tyvärr. men denna sommaren ska jag försöka ta vara
på varje minut och göra det så roligt som möjligt! Har bestämt att det blir en
tripp till göteborg med vännerna och sköna dagar på stranden. Inte mer!
Men det kommer, jag lovar. Nu i skolan är allt segt för vi gör ingenting mer än
sitter och pratar. Gör onödiga saker på lektionerna som man inte hade behövt
göra ändå. Det är just för att fördriva tiden dom sista veckorna, segt som fan.
hade lika bra kunnat sluta nu och haft det skönt, någon vecka till får jag stå ut.

Imorgon har jag frilufsdag! Ska åka till skäralid och ha brännbollstunering mot
andra klasser och sen ska vi vandra i skäralid och grilla korv! kommer nog bli
mysigt tror jag. Med tjejerna blir det det iallafall, bara det inte regnar och blåser.
sen är vi nöjda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0