Nu är det tisdag!

Sitter på datalektionen i skolan och har det allmänt tråkigt..
Sandra kom hem till mig och väckte mig idag. Så det var bara
till att gå upp och vara trevlig. vi käkade frukost och fixade oss
tillsammans sen drog vi till bussen. Åkte till skolan och nu sitter
vi här och inte gör ett skit! Ska nog börja med en uppgift strax.

Jag har jätte ont i min hals idag! Känns som jag har ett jävla
sandpapper i halsen. Fett irriterande, varje gång jag sväljer får
jag koncentrera mig för annars gör det ont som fan! det gillas INTE.
jag hatar att ha ont någonstans, så onödigt. bättre och va frisk :)

Idag kommer Amanda till min skola vid 12.50! För hon ska vara med
på min sista lektion. För den lyxiga jävlen slutar redan 10.40.. som är
mindre än en timme. Men skit i det, jag är ledig imorgon och det är
inte hon. hoho! är hellre ledig än sluta tidigt en dag ;)

Ikväll blir det åstorp, ååååstorp nästa - inga problem. HAHA!
jag ska hem till robin där vi ska ta det lugnt och spela kort..
Känner på mig att jag kommer vinna över alla. inte lätt att vara
så duktig som jag är. maha :D


Kommentarer
Postat av: Robin

mjo, du är nog jätte bra. jag kommer vinna, jag är bäst ;) btw inte stavfel

2009-05-12 @ 14:57:02
Postat av: Robin

inte NÅGRA* stavfel

2009-05-12 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0