nu är det tisdag

Nu är det på tisdag och jag är på bättre humör!
Kom hem från skolan för ett tag sen och nu sitter jag här och
väntar på att cornelia ska komma. Vi ska äta något gott och snacka
en massa skit! ska bli kul.

Den 21 maj åker jag till liseberg! Det ska bli jävligt kul så hoppas nu
att det blir fint väder så man slipper regnkläder. Sist jag var på liseberg
ösregna det fråns vi hoppa av bussen tills vi hoppade på den igen.
Men vi hade faktiskt kul ändå! men frös som tusan och kunde inte åka
alla karuseller för då kasa man i regnet och det gjorde ont!
Men ett plus var att man fick vänta i typ fem minuter på kön i balder ;)
haha, så det var jävligt soft. Jag vågade inte åka kanonen och kommer
inte göra det i år heller! no no never. den ser sjukt läskig ut!




Kommentarer
Postat av: sebbe

klart du ska åka kanonen! :D <3

2009-05-05 @ 17:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0