onsdag

Igår umgicks jag ett tag med cornelia. Vi lagade god
mat, eller jag gjorde god mat (h) det blev kycklingfile med
pommes, sparris och bearnie sås med sweet chili i!
När vi hade ätit tog vi det lugnt och bara pratade lite.

Sen ringde myrann och sa att vi skulle börja spela fotboll idag.
så ja, jag fick hänga med. hitta kläderna och skorna och allt sen
byta om. sen så åkte vi ner och fixade bollar! sen jävlar blev det
en jätte seriös träning, eller inte.. ganska segt och så men det
fixar väl sig. kanske får svika och börja i ett riktigt lag ;) höööhö.

Idag är det ju onsdag! och nu sitter jag och har projekt & företag.
vi håller på att göra vår inventarielista till vårt cafe! men jag är klar
med mina så nu tar jag det lugnt och hjälper mikaela när hon
behöver hjälp. för jag är så jävla duktig! <- LÄTT.

Efter skolan ska jag direkt ta tåget till helsingborg för jag och
pierre ska klippa oss! blir att toppa det och tunna lite lite.
och klippa luggen såklart. för nu är den väldigt lång och jobbig!
så hoppas jag blir nöjd och lycklig.

nu sitter jag och äter godis dessutom, jävligt gott.
får lite ont i magen men skit i det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0