Rap das armas

Nu är jag skit glad och jag ska säga varför. Jag tog äntligen tag i mig
själv och ringde cecilia och fråga om det gick bra att jag åkte till carro idag.
Och då sa hon att det hade hon blivit jätte glad över för hon tjata om att
cecilia skulle ringa mig så jag kom. ÅH, lycka! fyfan va jag är glad :D
Caroline är en riktigt jävla solstråle, fan va skönt det ska bli att träffa dig idag!
och snart kommer du hem, äntligen.

Igår blev det lite party! Mikaela kom till mig vid halv fem och då börja jag fixa mig.
Amanda kom vid halv sju tror jag och sen blev det snack och massor av bilder!
och jävla klabb med musiken, haha. Men det fixade sig ändå ju :) sen sprang
kvällen iväg. Vi gick till jon, va där. jag och mikaela gick vi jeppe och kolla
melodifestivalen sen gick jag och amanda till stationen och mötte andre, adde
och deras kompis. som jag inte kommer ihåg vad han hette! Men ja kvällen blev
lyckad! Bilder kommer när mikaela har lagt in bilderna på sin dator. Ibland tar
det snabbt och ibland hur länge som helst, jaja. ska tjata på henne!

Inte långt kvar till sommarlov nu, fyfan va skönt det ska bli.
jag längtar så enormt mycket efter lediga dagar och bara umgås med vänner.
Svensk sommar är ganska underbart när det är fint väder? man ska inte klaga!
Ligga och steka i solen är fan inget fel. Kanske hade varit lite bättre om jag blivit
brun också. men nej, klart ska det ta flera jävla hundra timmar att bli lite lite brun.
Mina vänner kommer och är as kalas bruna och jag är vit. Jippi? jag lider......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0