seg söndag

Jag och Pierre vaknade vid halv elva då jag direkt ville ha smörgåstårta.
så jag kallade på mami och frågade om hon ville hämta upp den till oss
och det gjorde hon så gärna. Sen åt vi det och tog det lugnt framför tvn..
Vi kollade på robinson för vi missade det igår ju och åt lite godis :)
Sen gick pierre hem och då satte jag mig vid datorn som vanligt.
satt där och fördrev tiden ett tag sen kom det folk hem till oss seni ! ;)
familjen beck och thoresson kom på besök. blev att äta smörgåstårta igen
men jag åt skit lite för jag var inte alls sugen på det mer, konstigt? hm..

Sen skulle jag gå ner i byn för att se hur mycket pengar jag har kvar på mitt
kort så skickade till amanda och fråga om hon ville ses och det ville hon.
När jag kom till byn gick jag fram till automaten och den jävlen funka inte?
sneade lite på det och hoppas dom fixar den snart! där hängde en lapp ovanför
där det stod massa om att vi skulle klaga och upp till kamp för den inte funka.
skrattade lite åt det sen gick jag och amanda och satte oss på en bänk.
Jarlan kom och underhöll oss ett tag sen gick vill ica.
Jag köpte en ben&jerry glass. strawberry cheesecake! men blev mätt dirr
på den och orkade inte spara den för den höll på att smälta så jag slängde den.
46 kronor åt helvete. men jag blev inte fattig för det, eller jo jag blev det. haha!

Sen kom ribban med tåget 18.14 och då lämnade jag amanda och honom
ensamma. jag gick hem till pierre där vi tog det lugnt och kollade lite på tv.
nora var också där så jag busade med henne ett tag! :) sen bestämde jag
och pierre oss för att beställa hem pizza. kebabpizza med mild sås
riktigt gott och blev så mätt så jag fick lite ont i magen.
vi kollade lite tv och så, sista programet av wipeout men jag var så trött
så jag somnade till.

efter wipeout följde pierre mig hem och nu sitter jag här och inte
gör något speciellt. robin tipsa om westlife så nu sitter jag och robin
och lyssnar på westlife (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0