söndagskväll!

Ikväll har jag umgåts med pierre. Vi har varit duktigare än vanligt!
Vi bakade, förstår ni BAKADE. vi bakade drömmar, min favorit kaka.
dom blev lite stora och tunna men annars smaka dom skit bra (y)
Sen när vi hade gjort det så gjorde jag mat för jag är så HIMLA duktig.
Potatis, kotlett, sparris, sås och grönsaker. SATT FINT SKA JAG SÄGA!
hade inte ätit mer än frukost idag så jag åt som tusan och blev jätte mätt.
så min mage gjorde ont och jag rullade fram till tvn! där vi kollade på f- word.
sen spelade vi kort och hade det trevligt, men både två var fett trötta.

och nu sitter jag här och sitter! imorgon blir det donken med amanda.
äntligen, bra start på veckan. ska snart hoppa till sängen och sova!
skola imorgon men som tur är sovmorgon en timme extra. sitter inte fel



bilder från liseberg!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0