torsdag - en vecka kvar.

Idag är det torsdag. Jag vaknde 06.45 av att min mobil ringde för idag
kunde inte mamma väcka mig för hon började tidigare än vanligt..
Så jag fick traska upp helt själv i huset. trodde att chicko kunde göra
mig sällskap under frullen men nej han sprang ner till josse och la sig
och sov i hennes säng. Så där satt jag helt ensam vid frukostbordet och
åt en macka.. Sen gick jag in på toaletten och gjorde vid mig lite. Sminka
och plattade mitt hår. Och nu sitter jag här! ska snart borsta tänderna också!

När jag kommer till skolan har jag fem minuter på mig att hitta vilken sal vi ska
vara i. För jag ska ha nationellt prov i matte! OH NO. säg det med mig...
För det kommer verkligen inte gå bra känner jag, matte är inte min grej alls.
Så ja, hoppas jag har turen och hjärnan med mig så jag får iallafall G.
Men där sitter jag och ser smart ut iallafall. kommer ha på mina sexiga
glasögon! så får väl lite plus poäng för det får jag hoppas, höhö ;)

Sen går jag dessutom till fyra idag. vissa klasser får fan sluta efter nationella
men fan inte vi! jävla orättvisst tycker jag.. blöh. men jag får sitta där och stå
ut enda tills fyra, FYRA. vet ni hur länge det är? på den tiden hade man kunnat
göra något mycket mycket roligare. Nej det är inte lätt att gå i skolan..
Inte idag iallafall. för idag vill jag sova vidare och ha helg dirr.



Detta är mina gamla glasögon, inte lika sexiga som dom jag har nu.
för nu har jag ett par vita och ett par lila, klå det du ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

i matte A? har inte alla sånt samtidigt? läst två bloggar som haft det idag, men vi har de imorn ;o haha!

2009-05-14 @ 16:10:40
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0