trött morgon

God morgon, jag är riktigt trött och har lite ont i halsen igen.
Fan! jag som trodde jag skulle bli av med skitet men nej då kommer
det tillbaka igen. Gillas inte.. Får knarka halstabletter nu!

Snart ska jag bege mig till skolan. Går till 14.10 idag sen tar jag bussen
vid halv tre till familia. Då jävlar ska jag testa den snygga klänningen!
Kanske blir min, vem vet? :) hihi. Sen hem till överraskningen och överraska
er alla! Säger fortfarande inte vad jag ska göra. Det får ni se sen, busigt va?
Sen ska jag färga amandas hår fram emot kvällen. Sen efter det kommer lilla
pjärran till mig. Full bokad dag, det är så det ska vara! Så jag har något att
göra för jag hatar att sitta bara utan att göra något, det suger.

Det är regn på gatan och solen lysser. hoppas det blir fint väder idag!
OCH SPECIELLT IMORGON, för då blir det liseberg. ska bli så himla kul :)
hoppas det inte regnar annars skiter jag nästan i hur vädret är. men inte regn!
inte detta året också. Men jag är säker på att jag kommer ha riktigt kul för jag
ska dit med min pingla amanda, som jag alltid har kul med - i love you so.

im not afraid to keep on living, i am not afraid to walk this world alone.
Honey if you stay i'll be forgiven, nothing you can say can stop me going home.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0