1000 inlägg!

FAN VA COOLT. detta är mitt 1000 inlägg!
vafan ska jag skriva? ingen aning. ahh..
fan va dålig jag är. buhuhu :(

nej men, jag har varit ute och åkt lite med josse
och sarah. myrann is the shit, och hennes vovlo är skit.
jag hatar volvos! men jag älskar sarah så det fick
jämna ut sig på det viset idag, bra va? ;)

ska nog börja slänga in lite videobloggar då och då!
för dom var ju roliga. varje gång jag startar emmies
så börjar jag skratta i min ensamhet, mina föräldrar
tror nog inte jag är riktigt klok.. lite synd om dom.

Och jag har fortfarande inte fixat någon klipptid?
visst är det förjävligt.. så imorgon efter skolan så
vandrar jag till hard rock salong så jag kan få en
klipptid så snabbt som möjligt! av med skitet.
jag ska ha en sexig & kort frisyr, det låter nice.


som dessa frisyrerna, RIIIIKTIGT heta! jag vill ha
men jag vågar aldrig. nej, jag vågar inte. det är sant..
så det blir en längre variant men lika sexig för det ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0