fredagsmys!

snart är det fredagsmys, där fick jag till det ;)
ÄNTLIGEN! YEY.

efter skolan drog jag och emmie till familia snabbt.
jag testade fyra olika klänningar som såg likadana
ut men dom satt helt olika. sånt är så jäkla störigt!
kan dom inte skärpa sig när dom syr så dom blir
likadana eller? inte alltid kul att testa kläder 24/7 ;)
men iallafall, det blev ingen av dom. haha!
vi kom på sen att den var inte så snygg.

sen åt vi lite mat på donken och såg nöjda ut :)
emmie fick en extra pommes av hon i kassan bara
för hon tyckte att emmie var så jäkla snygg!

ikväll ska jag vara med pierre. vi ska bara ta det
lugnt och kolla på idol tillsammans. sen kommer
circus möller, HAHA! det är riiiiktigt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0